niedziela, 20 maja 2012

GTWB LV "Jasna, długa, prosta..." - Po Łazienkowskim spacerek

Tuż przed głosowaniem na bieżącą akcję GTWB wybrałem się na spacerek w okolice Trasy Łazienkowskiej celem cyknięcia kilku zdjęć na "Wczoraj i dziś", no i postanowiłem wejść sobie na most, bo lubię nim spacerować. Oto kilka migawek z tego spaceru dla osób, którym podoba się konwencjonalne podejście do akcji Gietewube.


Widoczek na most Siekierkowski - jak ja dawno na nim nie byłem, swoją drogą. Znaczy, przejeżdżałem po nim parokrotnie, ale nie spacerowałem. Trza będzie nadrobić.


Mimo słonecznej pogody nie było jeszcze tłumów, gdyż - nie lubiąc tychże - wykazałem się sprytem i wyszedłem w miarę wcześnie z domu, gdy większość ludzi jeszcze wyciera się w centrach handlowych.


...acz kilkoro amatorów świeżego powietrza (i czystej wody, hehe) już się pojawiło.








Dzień bez pajacowania dniem straconym, czyż nie?

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładny spacer. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyż tak! A 'Gruba Kaśka' podoba mi się 'od zawsze', choć nie wiem dlaczego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia! Bardzo ładny spacer! Bardzo ładne braki tłumów!
    Pozdrawiam

    Tym razem to byłam ja, Krabianka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie dobrze, że chociaż w okolicy stadionu wyczyścili trochę "plaże" ... A zdjęcia bardzo trafnie uchwyciły Warszawę.

    pozdrawiam m&m

    OdpowiedzUsuń