środa, 16 maja 2012

Bydgoszcz - bloki i okolice

Żegnamy się dziś z gościnną Bydgoszczą akcentem bardziej współczesnym niż pozostałe. Nie darowałem sobie bowiem uwiecznienia kilku PRL-owskich bloków, pawilonów, neonów itp. Bydgoszcz jest duża (ponad 350 000 mieszkańców), to i blokowiska muszą być.





Ten pawilon przeszedł chyba renowację jeśli idzie o ściany, ale niestety również remiks estetyczny, jeśli spojrzeć na eleganckie szyldy. To ja już wolę neony społemowskie.



Przy okazji zwiedzania tego osiedla przypomniało mi się nieco Trójmiasto, gdzie niektóre blokowe osiedla usytuowane są na wzgórzach, daleko od ścisłego centrum.




W sporej ilości bloków wyziera jeszcze nieostyropianwana płyta - taki nostalgiczny widoczek...




Po tych pięknych widokach czas nacieszyć oczy czymś innym. A zatem jutro zapraszam do Inowrocławia.

7 komentarzy:

  1. Ino Wrocławia nam tu jeszcze brakowało.

    Chyba odwiedziłeś osiedle Wyżyny w Bydgoszczy... Też tam kiedyś byłem i widziałem człowieka z przysłowia "wystrojony jak stróż w Boże Ciało", a był to rok 2001, więc nie tak daleko od szalonych lat 90-tych... Wyobraźcie to sobie.

    OdpowiedzUsuń
  2. 5 zdjęcie kolorystycznie pod Chomiczówkę podchodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bloki jak wszędzie, ale pawilony i neony fajne. Też zresztą lubię fotografować takie miejscówki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dansing i tęcza mnie ujęły:)

    OdpowiedzUsuń