środa, 4 kwietnia 2012

Spacerek nadwiślański

Tytuł mówi sam za siebie. Zdjęcia z poprzedniej soboty, kiedy to było ładniej niż w sobotę ostatnią. Czasem w weekend lubię pojechać do Śródmieścia a wrócić nad Wisłą, tak do mostu Gdańskiego a potem skok w bok na Żoliborz... Szkoda że inni ludzie też tak lubią, ale cóż... była ładna pogoda i naród (ten, który nie zaległ w centrach handlowych) rozwalił się nad Wisłą. Rozwalił też mnóstwo butelek i puszek, niestety. Choć sporo było i całych – ciekawe czy pierwsze na miejscu były służby oczyszczania miasta, czy zbieracze surowców wtórnych.

Przy okazji postanowiłem pobawić się efektem panoram, bo właściwie nigdy ich nie wykonuję, no to teraz wykonałem. Tak dla jaj.








9 komentarzy:

  1. Ta z mostem Świętokrzyskim zacna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też tam byłem w poprzednią sobotę, ale chyba o innej porze, bo ludu było co niemiara. A efekt panoramy bardzo atrakcyjny dla tego typu miejsca, te schody wydają się nieskończenie długie i ogólnie dobrze się to komponuje. I w ogóle bardzo ładne zdjęcia, pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałem, że robisz jajom panoramy. To z okazji zbliżających się świąt? Bo mnie się akuratnie też podobają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tych szkłem to tak jest... a potem przyjdzie paru gnoi, poroztłukuje te wszystkie walające się butelki (kiedyś widziałem taką akcję), no i potem przeba uważać jadąc rowerem by nie przebić opony i dętki, a nawet spacerując by się nie pokaleczyć (dlatego preferuję grubą podeszwę, np. sandały na vibramie)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie zacne panoramy, i nawet ludzie na nich nie przeszkadzają ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ostatnio pod Wolumenem omal nie oberwałam butelką, dobrze że rzucał nisko i mi głowy nie rozbił... cholerna żulerka. :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, czuć przestrzeń! Pochodzę z Łodzi, chyba jedynego dużego miasta, które nie ma rzeki, i dlatego po przeprowadzce do Warszawy bardzo lubię chodzić nad Wisłę, szczególnie ta ścieżka rowerowa na praskim brzegu jest super (ta przez las).

    OdpowiedzUsuń