wtorek, 16 maja 2017

Olsztyn - Stare Miasto

Jakoś nietypowo zacząłem wpisy o Olsztynie, bo najpierw pojechałem na obrzeża a dopiero teraz pokazuję część turystyczną, ale tak też to miasto zwiedzałem. Olsztyn nie jest małym miastem (ponad 170 tysięcy), a dodatkowo wrażenie wielkości potęguje rozrzucenie różnych dzielnic. W Olsztynie jest dużo wody i zieleni oraz czerwonej cegły. Nie jest to, rzecz jasna, cała cegła olsztyńska, ponieważ - i to mi powiedział przewodnik - część tejże poszła gdzie? No gdzie? Sami wiecie.


10 komentarzy:

  1. cegły poszły na budowę nowych kamieniczek przecudnej urody (11 olsztyn stare miasto (8).jpg)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie jeszcze osobny wpis o tym, jak pięknie...

      Usuń
  2. Parę dni temu byłam przez kilka godzin w Olsztynie.
    Bardzo mi się spodobało to miasto. Piszę o tym u siebie.
    Pozdrawiam.
    stokrotkastories.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. to w końcu Warszawa na zawsze czy Olsztyn bo nie rozumiem sensu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warszawa na zawsze, Olsztyn na wyjazd.

      Usuń
  4. Co, z olsztyńskiej też w stolicy budowano? Pewnie Barbakan. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie kościół świętej Anny ;-|

      Usuń
    2. Trasę Łazienkowską.

      Usuń