czwartek, 23 marca 2017

Klatki z komórki cz. 185 - Mokotów tu i tam

ZGŁASZAMY TEMATY!

(TE MATY?)

Dziś szeroko pojęty Mokotów, moja dzielnica rodzinna, do której mam ogromny sentyment i którą chętnie odwiedzam, mimo iż od dawna już tam nie mieszkam ani nawet nie pomieszkuję. Kiedyś, dawno temu, Mokotowem było wszystko na południe od Śródmieścia i na wschód od Ochoty. Dziś jeszcze Stegny i Sadyba nie oflagowały się, że chcą być osobną dzielnicą (a może dwiema, czemu nie), ale Ursynów już się wyodrębnił, i słusznie.


Dziś najpierw Sielce...


...a teraz coś z Wierzbna.

4 komentarze:

  1. Rośnie Ci groźna(nawet bardzo)konkurencja. Kilka dni temu w GW pojawił się film z Żoliborza pt.:" Z klatki do klatki".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpisałem w google: gazeta z klatki do klatki

      Oto wyniki wyszukiwania w dziale "Filmy":

      -19-latka z Wrocławia rozbierała się na klatce i wyłudzała pieniądze
      - Z Klatki. Różalski: jestem barbarzyńcą, zawsze fascynowała mnie przemoc
      - Paweł Nastula buduje własną klatkę.

      O który z nich konkretnie chodzi?

      Usuń
  2. https://www.youtube.com/watch?v=wx8SuKR4WNM

    OdpowiedzUsuń