piątek, 4 listopada 2016

"Warszawa w budowie" - edycja nr 8 czyli Koło Fortuny i fotel Waldorffa

Tegoroczna edycja "Warszawy w budowie" nosi tytuł "Wreszcie we własnym domu" i poświęcona jest, jak sama nazwa wskazuje, budownictwu mieszkaniowemu. Od kamienic (no, w niewielkim stopniu) przez bloki z wielkiej płyty i osiedla grodzone aż po domki jednorodzinne różnego kalibru. Wystawa mieści się w budynku dawnej drukarni przy Nowogrodzkiej 84/86 (blisko Raszyńskiej) i trwa krótko, chyba jeszcze jakieś dwa tygodnie, więc kto ciekaw, niech leci. Można obejrzeć wizualki, makiety, kącik Jerzego Waldorffa z fotelem i szafką zainteresowanego, modele pomieszczeń, a także zakręcić kołem fortuny, niczym w popularnym teleturnieju. I ja tam byłem, kołem kręciłem, ale nic nie piłem, bo było za wcześnie...

4 komentarze:

  1. Na kawę nigdy nie jest za wcześnie

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zwykle wszyscy zgadzają się ze sobą, rozpływając we wzajemnych zachwytach, specjaliści wydają opinie, sądy i recepty, a będzie nadal tak, jak jest.

    OdpowiedzUsuń