czwartek, 3 listopada 2016

Klatki z komórki cz. 165 - co można znaleźć na Ursynowie?

Pamiętam, że w dawnych czasach znajomy pokazał mi singiel winylowy, który znalazł, leżący gdzieś pod blokiem, prawdopodobnie wyrzucony przez kogoś i wywleczony przez "nurków". Na singlu, którego nie słuchaliśmy, śpiewał Krzysztof Krawczyk (właśnie dlatego nie słuchaliśmy) a jedna z piosenek na tej płytce nosiła tytuł dość adekwatny do sytuacji: "Znalazłem Cię na Ursynowie". Do dziś Ursynowa do końca nie polubiłem, choć wolę jeździć tam niż słuchać Krystofa. Zdecydowanie.

6 komentarzy:

  1. czysto i schludnie.
    dawniej bywało tak:
    http://x3.cdn03.imgwykop.pl/c3201142/comment_y9mVS88qp11cxbq35ZPQWs137rrNLgp6,w400.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, może kupię jakieś spraye i...

      BAJM PAPA DANCE LOMBARD GIŻOWSKA FOGG LORA SZAFRAN WOJCIECH BLOND MONIKA BORYS MAJKA JEŻOWSKA JERZY POŁOMSKI WOJCIECH GĄSSOWSKI itp.

      Usuń
  2. Niedoszły polski Shakin' Stevens, lansowany przez program "Jarmark" - miał jeden lansowany utwór, "Park to nie jest miejsce do kochania". I w zasadzie... jaki pseudonim i tytuł piosenki, taka cała reszta.

    OdpowiedzUsuń
  3. "...mało na ławce miejsca jest do spania". wyparłem całkowicie, przypomniałeś mi. Ty draniu!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale nie biegnij ustawiać się w kolejce do Allegro. Blond nie wydał płyty. Chyba nawet za ówczesnej posuchy nikt by tego nie kupił.

      Usuń