czwartek, 20 października 2016

GTWB CVIII - "Jutro w Warszawie" czyli żegnamy kino "Klub" a witamy...?

Zawsze trzeba mieć nadzieję na lepsze jutro, acz patrząc na różnego rodzaju inwestycje miejskie człowiek łapie się za głowę lub za otwór gębowy, by nie puścić pawia publicznie, ewentualnie wzrusza ramionami, stwierdzając, że mogło być gorzej... no, niestety. Nie wiem jeszcze, jakie jutro szykuje inwestor w miejscu, gdzie jeszcze parę tygodni temu znajdowało się kino "Klub". Nigdy w nim nie byłem (ani w lokalu o nazwie Scena 2000, który tam ostatnio się mieścił) i nie mam żadnych sentymentalnych ani traumatycznych wspomnień z nim związanych. Po prostu wielokrotnie mijałem ten od lat zapuszczony i brudny budynek, a mijając go na początku miesiąca, trafiłem na jego rozbiórkę, toteż prędko wyjąłem aparat i nacykałem zdjęć, bo więcej nie będzie. A co będzie "jutro w Warszawie" w tym miejscu, czas pokaże.


Tam się jeszcze mieściła chyba jakaś redakcja, pamięta ktoś, jakiego periodyku?

7 komentarzy:

  1. Była tam redakcja "Życia Warszawy".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi się zdawało a z drugiej strony miałem wrażenie, że ŻW miało redakcję na Marszałkowskiej 3/5. A może miało i tu, i tam?

      Usuń
    2. "Życie Warszawy" przez dziesięciolecia było na Marszałkowskiej 3/5, dopiero u schyłku (chyba za Wołka) trafiło do "Klubu".

      Usuń
    3. Aaaa rozumiem, dzięki za info.

      Usuń
  2. gruntownego wglądu we wnętrze zawierające wciąż w rozsypce archiwum ŻW (!) dokonali jakiś czas temu Penetratorzy.
    cóż. odchodzi czas gazet codziennych, tak jak odszedł czas wolnostojących kin.

    OdpowiedzUsuń