sobota, 24 września 2016

Berlin - Steglitz

Steglitz to jedna z wielu dzielnic Berlina, położona na południowym zachodzie, w kierunku na Poczdam. Dlaczego właśnie tu się znalazłem? A dlatego, że akurat w tej dzielnicy zamieszkałem, gdy przyszło mi spędzić mój pierwszy w życiu pobyt w Berlinie, bagatela, dwadzieścia cztery lata temu. W sumie samego Steglitz dużo nie obejrzałem, bo spędzałem czas głównie w centralnej części miasta, zwiedzając i chłonąc, ale teren przy stacji metra oraz główna ulica Steglitz zostały zapamiętane przeze mnie dość dobrze, zatem ciekawie było odwiedzić je ponownie po latach i przejść się kawałek. Trochę się pozmieniało, ale atmosfera została taka, jaka była.


4 komentarze:

  1. Też znam słabo (choć chyba lepiej niż np. Białołękę), ale wygląda przyjemnie (i lepiej niż Białołęka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może Twoja świadomość traktuje Białołękę jako spam.

      Usuń
  2. Ładne domy budowali nasi przodkowie.

    OdpowiedzUsuń