sobota, 16 lipca 2016

Pojechałem do Mławy, gdyż byłem Mławy ciekawy

Byłem w Mławie, bo nigdy wcześniej tam nie byłem. No ale teraz już byłem. Mława nie jest duża, ale ma zdecydowanie śliczne kamienice, szczególnie te secesyjne, które warto zobaczyć. Mławski rynek, bo dziś go pokażę, dysponuje kilkoma kamienicami, paroma blokami w funkcji kamienic (niektóre są za owe kamienice przebrane), paroma dziwolągami nowoczesnymi, które są jakąś twórczością pośrednią między architekturą a pudełkiem do butów, ładnym z zewnątrz i od wewnątrz kościołem, a także podobiznami papieża (te - jak zwykle). Zapraszam na spacer po rynku a jutro reszta tego, co obejrzałem.


Coś mi wpadło w prawe oko. 

A teraz podstawię ci nogę i cię popchnę.

1 komentarz:

  1. dobra Mława nie jest zła, jak mówią na Zawkrzu.

    OdpowiedzUsuń