piątek, 24 czerwca 2016

Forum zdobyty. Novotel, znaczy. Widoki z góry.

W byłym hotelu Forum a obecnie Novotel już zdarzyło mi się być, ale dopiero teraz znalazłem się w pomieszczeniu z oknami na Marszałkowską. A w zasadzie nie w pomieszczeniu a w hallu. Wprawdzie były dwa ujemne minusy. Po pierwsze, zdjęcia robiłem pod słońce. Po drugie, hotelowe okna z podwójną szybą otwierają się jedynie uchylnie, za to rewelacyjnie odbijają światło. Musiałem trochę powalczyć z materią, ale co nieco widać, zatem popatrzmy i nie wychylajmy się jedynie zbytnio, bo może się komuś zrobić niedobrze a na dole idą ludzie...


6 komentarzy:

  1. i co się potem dziwić, że przygodni przybysze mają Warszawę za brzydkie miasto, jeśli "ścisłe centrum" właśnie tak wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyśl o tych, którzy zatrzymali się w jednym z hoteli przy pl. Zawiszy. Ci to dopiero mają widok.

      Usuń
    2. noaleoni nie są w ścisłym centrum.

      Usuń
    3. Właśnie dlatego ci ze ścisłego nie mają tak źle!

      Usuń
  2. Forum to Forum, a Victoria to Victoria. Tako rzekłem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Na nowo z tej perspektywy spojrzałam na 'wyspę wieżowców" z PKiNem, dziwne wrażenie robi...

    OdpowiedzUsuń