niedziela, 28 sierpnia 2011

Gdańsk












7 komentarzy:

  1. Piekny ten Gdańsk - stary i nowy:) Dawno tam nie byłem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Deptałeś mi po piętach :) Tylko, że ja się na razie skupiłem na dogłębnym pokazaniu Malborka. Ale na Gdańsk też przyjdzie czas.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piotrze, musiałem sprawdzić czy nie cykniesz czegoś i nie wrzucisz potem na zagadki, udając że to z Warszawy, by 1 kwietnia ogłosić "Prima Aprilis!!!" :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałem wystarczająco dużo czasu, żeby zwiedzić Gdańsk bardziej dogłębnie, a nie tylko tradycyjne landmarki. Ciekawe, czy kiedyś ten czas się znajdzie...

    OdpowiedzUsuń
  6. I am I - zaczekaj aż skończą remont torów kolejowych. Teraz droga trwa dłużej, niż to warto.

    OdpowiedzUsuń