niedziela, 31 lipca 2011

Ještěd

Ještěd to taka duża góra w Czechach, niedaleko miasta Liberec. Ma owa góra 1012 m. n. p. m., zamontowany na szczycie nadajnik tv i przede wszystkim hotel-restaurację w kształcie stożka czy, jak kto woli, lejka. Na górę można dostać się pieszo oraz kolejką linową (skorzystałem z tej drugiej opcji). Byłem tam do tej pory raz, zimą. Latem niby w porządku, ale mgiełka unosząca się tego dnia nad okolicą zdecydowanie psuła zdjęcia. Mimo to fajnie było.

To wita turystów, wysiadających z tramwaju. Nie chcę wiedzieć, co to miało przedstawiać.


Widok na miasto z góry.




A teraz uwaga...

...witamy w CSRS !




2 komentarze:

  1. Jak dla mnie to ludek, który próbuje puknąć się w czoło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam przy Wielkiej Sztuce nie jestem pewien. Nie było podpisane, więc trzeba się bać.

    OdpowiedzUsuń